woensdag 6 november 2013

INLIJSTEN OF NIET?

Ben jij ook een kunstenaar?

Nou, gezien het aantal zelf geschilderde werken dat ik hier binnen krijg, zou dat best eens kunnen. Er zijn mensen die denken dat hun werk "het niet waard is om in te lijsten". Daar ben ik het niet mee eens. Het gaat om het gevoel dat je bij je schilderij hebt. Het is misschien je allereerste werk en daarom speciaal. Of misschien je eerste werk waar je van durft te zeggen dat het goed is gelukt.

Inlijsten - waarom?

Ik draai de redenering om. Vraag je niet af waarom iets niet waard is om in te lijsten, maar juist waarom het het wél waard is om in te lijsten. Je zult zien, jij hebt redenen om het te doen, en dat maakt een inlijsting nu juist zo persoonlijk. Prachtig toch.

Plaatje om in te lijsten

Mooi voorbeeld van mezelf. Mijn zoon met zijn glinsterende oogjes toen hij nog een klein jochie was. Het plezier straalde vaak van hem af. Sommige van die momenten heb ik weten te vangen op een foto. Een dergelijk werkje is toch beslist een lijstje waard.


Bijschrift toevoegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten