vrijdag 1 mei 2015

PENTEKENING P. PARREN

Kunstenaar bij kunstwerk gezocht

Deze tekening kreeg ik binnen om in te lijsten.


Kunstwerk van Paul Parren

Het werk was binnen de familie doorgegeven en mijn klant was erg benieuwd wie de kunstenaar precies was. Aangezien er enkel P. Parren onder het werk stond, konden we dat niet meteen met zekerheid vaststellen.

Op zoek naar kunstenaar P. Parren

Na hun bezoek ben ik verder op zoek gegaan en heb ik Paul Parren een mail gestuurd met de vraag of hij dit werk herkende. Verrassend genoeg bleek hij inderdaad de maker te zijn. Het toeval wilde dat deze kunstenaar juist nu in Limburg exposeerde. Dat heb ik mijn klant meteen laten weten en zij hebben inderdaad de expositie bezocht.



Expositie Paul Parren en José Crombach

Niet alleen Paul Parren zelf, maar ook zijn partner exposeerde in Echt. Ook het werk van José Crombach werd door mijn klant als zeer aansprekend ervaren en zij hebben zo genoten van de expositie dat ze besloten om bij gelegenheid zeker een keer hun atelier in Geldermalsen te bezoeken.

Wat is de wereld toch weer klein en hoe eenvoudig kun je mensen blij maken.

Pentekening inlijsten - het resultaat

Oh ja, natuurlijk nog even iets meer over het inlijsten van de pentekening. Er kwam een gebroken wit passepartout omheen en daarna een mooie, klassieke zwart/zilveren lijst. De foto's hieronder geven een beeld, een foto van het eindresultaat heb ik helaas niet.




Serie Monda 1
kleur antiek zwart met zilveren bies

De lijst is mooi gewelfd en
geeft een diepte-effect aan het werk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten