woensdag 20 november 2013

FOTO INLIJSTEN, MAAR DAN ANDERS

Een foto in 12 delen

Een foto op mat papier, op glanspapier of op canvas. Het komt vaak genoeg voor. Maar nu had ik een keer een heel andere foto. Een aantal plaatjes die samen een foto vormden. Door de klant zelf helemaal met een soort nopjes beplakt.

Zo zag 1 plaatje eruit.

Kun je dit inlijsten?

Dat was de vraag die ik kreeg. Zeker kan dat. Door de plaatjes één voor één goed sluitend op een ondergrond te plakken vormde de foto zich vanzelf.

De onderkant maakte ik een stuk groter, zodat ik inclusief
een passepartout op lijstgrootte zou uitkomen

Omdat de plaatjes ca. 0,5 cm. dik waren, moest ik de ruimte eromheen opvullen, zodat ik houvast kreeg voor de passepartout. Dat eenmaal klaar leverde mij één pakket op van gelijke hoogte. Daaroverheen kon ik mooi de passepartout leggen. Vervolgens glas ervoor, een gouden lijst eromheen en klaar.

Een mooi aandenken aan een gouden bruiloft van lang geleden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten