maandag 24 november 2014

DOEK IN ACRYL

Zelf een doek schilderen en laten inlijsten

Dit schilderij wil ik graag met jullie delen. Een klant kwam met dit doek naar mij toe en had het zelf geschilderd. Ze zocht er een fantastische lijst bij uit. Een lijst met klasse, modern gevormd en uitgevoerd (in hoogglans). De kleur perfect harmoniërend met het werk. Ik kon me helemaal vinden in haar keuze.

Wat mij betreft een sieraad aan de wand. De lijst is absoluut een completering van het schilderwerk, zonder dat deze verstoort. 

Strakke, antraciete lijst in hoogglans.
De lijst heeft een zilveren binnenrand en kadert hierdoor mooi af.


Hier de lijst in detail. Je ziet nu goed dat de zilveren rand er
als het ware opligt, waardoor deze voor extra dieptewerking zorgt.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten